Ordföranden har ordet

Hoppas ni alla mår bra i dessa tider. Som ni säkert märker så ställs många evenemang in och vi är inget undantag. Vi följer de riktlinjer som finns. I söndags hade vi vårsådd hos Rune och det fungerade utmärkt på alla sätt, tack Rune för en väl genomförd dag! Våra caféer får vänta ett tag till, men små utflykter med traktorer kan mycket väl genomföras om alla ansvarar för sitt.

Medlemsblad och medlemskort får vänta ett tag till, likaså styrelsemöte. Ni som vill prata med oss i styrelsen så ring eller använd mail. Om du behöver ditt medlemskort får du höra av dig till kassören.

Även om aktiviteterna står lite still så måste vi ändå jobba framåt. Följ noga hemsidan och Facebook för att se den senaste uppdateringen.

Vi ser fram emot ett ljusare läge där vi kan börja träffas igen. Allt gott, Bengt